söndag 3 mars 2013

Luna och facebook

Jag har haft en Luna Dsign grupp och en sida för Luna på landet.
Nu har jag bestämt mig för att det får vara nog med olika sidor, nu är det endast en sida som gäller, Luna Dsign, den officiella Facebook sidan.


Jag gör detta för att det ska bli enklare för alla och för att slippa förvirring och en massa postande på alla olika sidor. Flytta gärna över på den sidan om du är med på någon av de andra eftersom de andra kommer stängas inom kort.


Hoppas att ni vill GILLA min nya sida!



----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Luna and facebook

I´ve got a facebook group, Luna Dsign and a page for Luna på landet. 
Now I have decided to make it easier for everyone, including me. From now on it´s one page that counts, Luna Dsign, the official facebook page.
If you LIKE or are a member of any of the other pages, please move to the new site


I hope you will LIKE it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!