tisdag 27 november 2012

Vad ska jag välja?

Sitter här vid datorn och grubblar.
Jag har grubblat en del på sista tiden. På om det är dags för att förändra vissa saker. Skala bort sådant som ger dåligt samvete och stressar mig.

Jag har intre riktigt bestämt mig för hur jag ska göra än. Jag tror att jag måste tänka ett tag till.


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
I´m sitting here, by my laptop reflecting over life.
I´ve been doing that a lot this last weeks. Maybe it´s time to make some changes. Take away things that gives me bad conscience and feels like preassure.

I haven´t decided yet. I think I might need to think about it some more.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!