lördag 24 november 2012

Bokstaven i

De som äter surströmming tycker att det luktar gott.
Själv tycker jag att det luktar avskyvärt! Jag skulle aldrig komma på tanken att äta det.
Jag har fått lära mig att man kan känna på lukten om mat är dålig.....
Hur ska man tolka det i det här fallet?


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
People that enjoy eating "surströmming" (it´s a stinky fish) think it smells delicious.
I think it smells hideous! I would never even think about eating it.
I´ve learned that you can smell if food is bad, so what do we say about this?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!