söndag 18 november 2012

Bokstaven C

Det var lite svårt att hitta en bild till bokstaven c, men så kom jag på att jag vid ett tillfälle i januari  tagit en bild på termometern när det var en aning bitigt ute. Det skulle visa sig att det skulle bli ännu kallare, nästan 10 grader till. Rekordet tror jag låg på - 37 grader under ett par dagar.
Då ville man helst stanna inne.


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
It was a bit difficult to find a picture to the letter c, but then I reminded a picture I took in january when it was a bit chilly outside.
It happend to be even 10 degrees colder the following days. The record was at - 37 degrees celsius.
Do I have to say that we stayed indoors during that period.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!