tisdag 27 november 2012

Bokstaven L

Här kan ni hålla tillgodo med en riktig livräddare, inte nån Mitch typ i Baywatch.
Kanske är han på väg för att rädda någon eller på väg för att dricka kvällskaffet, vad vet jag.

Den här bilden tog jag när solen var på väg ner över Venicebeach på min födelsedag den 22 november för två år sedan.


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Enjoy a real lifeguard, not a Mitch type guy from Baywatch.
Maybe he´s on his way saving someone, or on his way to drink the evening coffee, I have no idea.

I took this photo on Venice beach when the sun was going down on my birthday. The 22nd of november two years ago.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!