onsdag 7 november 2012

Nordic Design Collective

Jag har suttit och jobbat med min profil på Nordic Design Collective och lagt upp 4 figurer där.
När jag tittar på de andras bilder så ser jag att jag måste få en vitare bakgrund på mina bilder, de ser lite amatörsmässiga ut,
Nåja, jag ska jobba på det!
Vill ni kika in där, på min profil, klicka då här


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
I´ve been working on my profile on Nordic Design Collective and posted 4 lunadolls. But when I look at the others pictures I can seee that I need to get my backgound whiter. My pictures look a little to much amateur! I´m going to work on that.
If you want to check out the site, click here

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!