tisdag 13 november 2012

Litet besök hos Juliet

Mina föräldrar var i Stockholm i helgen och de hade tittat in till Juliet på Söder. Roligt att få se lite bilder därifrån, och Stina som äger och driver butiken var glad som alltid.




--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

My parent went to Stockholm for the weekend and visited Juliet at Söder. It´s fun to see pictures from the store, with my Luna´s. Stina, the owner is happy, as always!

3 kommentarer:

  1. Hej Luna,
    Jag har följt din blogg ett tag nu och måste börja med att säga att dina Luna figurer är helt fantastiska. Jag har länge klurat på att göra just figurer av strumpor, men då jag har sett dina känner jag att et är din grej, inte min :-)
    Men jag gör egna figurer som jag kallar för Sturkas. Jag hade tänkt fråga dig vad du stoppar dina Luna Figurer med och vad den stoppningen kostar per kg? Jag använder mig just nu av bollfiber som är en mycket bra stoppning, men den är lite dyr. Den kostar 200:- per kg.
    Har du tips är jag mer än tacksam.
    Gå gärna in på min blogg och kolla in mina Sturkas :-)

    MVH/
    Åsa

    SvaraRadera
  2. Hej igen,
    Jag glömde att säga att du i kategori väljer Sturkas i min blog om du vill titta på mina figurer :-)

    SvaraRadera
  3. Hej igen Malin,
    Kul att du gillar mina Sturkas. Det låter som ett bra pris tycker jag. Ska kolla upp det, helt klart :-)
    Tack så jätte mycket.
    Jag gör även skallror, hittills har jag haft pinglor i kinderägg bollar, men det är svårt att jaga kinderägg ;-) Köper du någon special pingla?

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!