lördag 17 november 2012

Bokstaven B

Min sambo åkte till Danmark och kom hem med en gammal resväska till mig. Jag hade önskat mig en till min butik.
Undra vart den väskan varit ute på för resor under åren som gått?


Sen var jag tvungen att slänga in en bonusbild. Det är snart ett år sedan min sambo bröt benet, början av december var det.
Halkigt som attan! Tydligen hade de drygt 150 benbrott den veckan jämfört med ca 15 vanliga år. Det säger lite om hur halkigt det var.
Hur som helst, jag sydde en liten Lunasocke till hans frusna tår. Fodrade med fleecetyg. Är inte det kärlek så vet jag inte.

 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

My fiancé went to Denmark and came home with an old suitcase for me. I wanted one for my little countryshop. I wonder where that suitcase has travelled during the years.

And then one extra picture. It´s almost a year since my fiancé broke his leg. It was the beginning of december.
It was so slippery! Almost 150 broken legs during that week compared to the usual 15. Tells a little about how slippery it was,
Anyway, I made him a Lunasock to warm his cold toes. Isn´t that love, I don´t know what it is!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!