torsdag 17 november 2011

Vacker morgon

Det har varit en underbart vacker morgon. Helt vindstilla.
Det är skönt att dra på sig en jacka över pyjamasen och sticka ner barfota fötter i kängorna och bara gå runt på gården och fota.
Jag är lycklig som får bo så vackert! Varje dag är som en ny tavla. Och jag älskar himlen och att få fota alla olika ljus, moln formationer och fenomen. Jag måste dock lära mig fota norrsken.



Klockan 23.30 i går kväll okejade jag en annons som kommer ut i Handla i Luleå innan premiären. Den blir jättefin!


Ser ni, det börjar bygga is i kanterna!

Vi låg i sängen och såg näst sista delen av Bron. Jisses, vilken spännande del!


Jag fick ett jätteroligt mail från Stina Kempe på Juliet i Stockholm. Hon skrev att hon var jätteintresserad av att ta in fler av mina grejer till sina butiker, bl.a. Luna-Safari.
Jag kan inte sluta le när jag tänker på det! Det hade varit in en kvinna till henne och berättade att hon följde min blogg. Jag tycker det känns helt fantastiskt att det faktiskt finns folk där ute som läser det jag skriver!
Tack för det, hörrni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!