onsdag 9 november 2011

Jobb i butiken

Idag kom Schenker med en leverans från Bloominville. Jag hade förväntat mig en stor pall men det var bara två kartonger. Nog för att de är duktiga på att paketera smart men hade jag verkligen inte beställt mer?
Tydligen inte!
Jag fick känslan av att jag inte ska ha tillräckligt med grejer i butiken, eller att jag inte ska ha ett tillräckligt brett sortiment. Jag tror det kommer att vara bra till en början, så man ser vad folk vill ha och att man hinner få in lite pengar så man kan beställa mer.

Jag tänkte åka och fixa lite smågrejer, men väntar tills posten har kommit om utifall det är något som ska hämtas ut inåt stan.
Min första leverans

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!