onsdag 16 november 2011

En - not so - produktiv dag!

Ja, det blev inte så mycket "synligt" gjort idag. Däremot har jag nu fått klart inbjudan och skickat ut den till ett antal människor. Jag kommer att ha en nämligen ha smygpremiär på butiken.

Jag har även beställt presentpapper, spikat upp ett antal spikar, spelat bubblespinner, gosat med katterna, sett Greys Anatomy, plockat ris i skogen, gjort ett jultips, tagit emot ett paket, fotat en vacker solnedgång pratat i telefonen och sist men inte minst - julpyntat min dator!


Visst blev det både snyggt och stämningsfullt!!!! 

Hamnen i solnedgång - öppet vatten den 16 november 2011

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!