onsdag 23 november 2011

Egoboost

Jag känner mig rätt velig i huvudet. Det pendlar mellan att jag tycker att det ska bli så roligt att starta butiken till att jag undrar vad fasen jag håller på med.
Förhoppningsvis försvinner funderingen på vad jag håller på med efter att jag öppnat butiken.

Men just nu är det skönt att läsa vissa saker och få lite egoboost.


Det här inlägget är skrivet av en tjej som ser mig som sin förebild. Och jag delar den med Foki, som  har typ...miljoner läsare. Det är häftigt!


Detta inlägg skrev Palven. Häftigt att hon såg mina figurer i skyltfönstret på Juliet (Hornsgatan 48, Sthlm)

4 kommentarer:

  1. Och vad jätte kul att jag fick hitta tillbaka till dig. Trevlig med ditt besök hos mig =)
    Kul med din gårdsbutik =)
    Trevlig kväll
    KRAM Tessan

    SvaraRadera
  2. Jag säger bara - heja dig! Kramar Kicki

    SvaraRadera
  3. Roligt! Kör hårt och lycka till med butiken! Kram Hanna

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!