onsdag 6 juni 2018

Tredje dagen

De finns de som klättrar till toppen av Mount Everest, de som cyklar genom Asien och de som är med i Toughest år efter år (Evelina - jag är grymt imponerad av dig).

Själv har jag promenerat en timme tre dagar i rad. För mig, den lataste människan i världen, är det en prestation.

Man kan ju inte klaga på de vyer och den publik jag har på mina promenader!



Jag känner mig glad och lugn inombords. Kanske är det bara inbillning att det ska ge effekt efter så kort tid, men jag glädjer mig ändå.
Trots en kaosartad start på jobbdagen så känns det som att jag behållt lugnet inom mig. Bara en sån sak!

Imorgon är sista jobbdagen för veckan och på fredag och lördag har jag och Evelina planer. Tanken var att vi skulle åka till Finland, via Luleå, just den här helgen men jag har fått tid på sjukhuset för MR på söndag morgon så planerna fick ändras.
På fredag ska vi hänga och äta sushi, och på lördag ska vi på loppistripp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!