lördag 9 juni 2018

Råttfällor och loppisfynd!

Det här var min och Evelinas planerade Luleå/Finlandhelg men min röntgen på söndag sabbade våra planer. Därför fick vi ungås på hemmaplan istället.
Igår käkade vi sushi och spelade spel. Vi hann med favoriten råttfällan....där vi båda skrek. Evelina för att hon blev rädd och kan för att jag blev rädd för att hon skrek.


Vi hann även avverka Vem vill bli miljonär (där hon fuskade) och SkipBoo (där jag lät henne vinna). Jag är allt en riktig vän minsann. Senare på kvällen satt vi och såg nån skräckfilm på Netflix...kommer inte ihåg vad den hette men jag tror den var rätt bra. Men jag var så fruktansvärt trött så vi båda stupade i säng.
Natten var bra för mig....jag har sovit gott. Evelina därmot påstår att både Kiwi och jag snarkat men  det där är nog ren och skär bullshit!

Vi laddade med frukost innan vi begav oss iväg på vår loppisrunda. Jag sökte kokosapor men hittade inga därmot ett par strumpor som jag ska sy nåt av.

En sån här hade jag i mitt rum...tror jag fick den vid nån skolavslutning och jag tyckte de var såååå sjukt söt!

Brevpapper - vilka minnen! Vem skriver brev nu för tiden? Jag är en cool tjej på 12 jordsnurr som söker nån att brevfajtas med.......oj oj oj....det var tider det!

Mördartomtar finns det gott om!

Årets nyhet, testa vettja!

Min första kamera var denna - fast tuggummirosa!


Synd att skylten kostade 1900 kr....

Evelina köpte några grejer men verkade mest peppad på att åka till Ånäset och fotas med jätteosthyveln?!

Ja, vi här väl alla våra udda läggningar antar jag.

Vi avslutade trippen med ett besök på Frasses i Bygdeå innan vi åkte hem till stan igen. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!