måndag 21 maj 2018

Nu kan jag fota mig själv liggade på motorhuven

Idag tog jag mig i kragen och utförde två av de saker jag tänkt göra sååå länge nu. Men det kommer liksom alltid så mycket annat emellan. Knäppt med tanke på att det var gjort på några minuter.
Jag lär mig aldrig!

1. Var och tvättade utsidan av bilen. Ok, insidan är lite dammig och mattorna smutsiga men jag drog av lite med Huggies (våtservetter för att torka blöjrumpor med) på instrumentpanelen medan jag satt i tvätten på Circle K. Bättre än inget tänkte jag och körde på!


2. Åkte till Cyberphoto och köpte mig en fjärrkontroll till min kamera så jag kan....ja, fota mig själv. Ibland är det dåligt med objekt som vill ställa upp så då får man göra det själv.

En riktig pyttekartong!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!