onsdag 21 mars 2018

Inget kommer undan vårsolen

Oj oj oj....hur härlig vårsolen än är så är den inte nådig här hemma.
Trots att man håller efter, dammsuger och dammtorkar så visar solstrålarna glatt upp all skit.
Kiwi håller på att klä om till sommarskrud och lägger av sig mängder av hår....överallt! Jag älskar mina katter men för faan.....sluta håra!


Fönstren visar upp från sin allra skabbigaste sida med nedfall och vägdamm på utsidan och tassavtryck på insidan.

I arbetsrummet är det kaos - kreativt kaos så till den grad att om jag lägger ifrån mig mobilen tar det en stund att hitta den igen.


Jag längtar till det är dags att fixa i ordning på balkongen. Då dörren kan stå öppen och släppa in frisk luft hela dagarna.

Nu ska jag trotsa kaoset i arbetsrummet, skjuta det värsta åt sidan så jag får plats att jobba lite med mina figurer. Det är ju trots allt den officiella dagen för att Rocka Sockorna!

Luna´s motto: Det är coolt att vara annorlunda!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!