torsdag 14 september 2017

Så var det bestämt!

Idag anmälde jag mig till årets julmarknad på Gammlia. Det blir tredje året jag är där.
Kände mig först tveksam eftersom det är ganska mycket jobb att vara med. Förberedelser och långa intensiva dagar utomhus. Och vädret kan man inte styra över. Men det är så pass mysigt att göra det och så är det ju ingen dum idé att synas. Sen har jag ju faktiskt sålt riktigt bra på marknaden.


Idag kom ett mail där de upplyste mig om att det var dags att ta beslutet och antingen anmäla mig, eller låta bli. Jag valde det första.


Trots att jag har ett ganska stort lager så sitter jag och syr fler figurer. Det är aldrig fel att ha färdiga produkter.


I år ska jag vara lite mer försiktig när jag ställer iordning marknadsståndet. Det första jag gjorde förra året var att skjuta av min ljusslinga när jag skulle häfta fast den. Men men....shit happens!

Måste inventera min "låda" och se vad som måste kompletteras. Minns inte om jag skaffade en ny slinga eller inte....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!