onsdag 28 september 2016

Livet i projektform

Det är oerhört mycket som har hamnat längst bak på min lista i år. Typ allt trängs längst bak.
Nu måste jag börja beta av, och få saker gjorda.

Projekt 1 - har varit att börja må bättre. Det är inget som är gjort bara så där, men jag har i alla fall börjat. En hel del promenerande har ingått i det, både rakt fram, utför och uppför. Det ska tydligen vara bra att röra på sig...he he (lite humor har jag kvar)

Projekt 2 - satte jag igång med nyss - sälja bort en del saker som bär för mycket känslor och som jag absolut inte kommer ha någon som helst nytta av...bröllopsklänning och min fina tygbukett....bort med det! It´s cursed anyway!

Projekt 3 - ska jag börja med nu. Det är ändå skitdåligt väder ute och jag är ledig. Nu ska här produktfotograferas till webshopen. En utdragen process men som alltid känns lika bra när det är gjort.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!