torsdag 24 juli 2014

Luna på bröllop

I början av juli gick ett bröllop av stapeln. Jag var inte bjuden, en dock ändå delaktig.
Det hade varit konstigt om jag varit bjuden eftersom jag inte ens känner paret som skulle gifta sig.

Men som sagt, delaktig på ett litet hörn var jag ändå.
Min vän Sarah, som var min brudtärna på mitt bröllop beställde en bröllopsLuna till sin kusin som skulle gifta sig den 5 juli.
Hon ville att det skulle stå datumet och året samt deras namn på figuren. Det gick till en viss del, namnen fick bli kortade till första bokstaven i deras namn. Det fanns inte tillräckligt med plats på figuren.

Här ser ni resultatet:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!