söndag 12 februari 2012

Sköna söndag

Det har varit riktigt toppenväder i helgen. Igår var det bara -3 grader och så har det varit strålande sol. Vilket omvänt väder med tanke på kylan som var alldeles nyss.
Igår jobbade jag hela dagen med min webshop. Det är så svårt när man aldrig ha gjort det tidigare och när jag ju vill ha det så perfekt som möjligt.
Men jag kan ju utveckla och ändra med tiden, huvudsaken är ju att shopen kommer igång.






Jag har proppat i mig alvedon och ipren både igår och idag. Jag håller nämligen på att få en tand!
Japp, jag och småbarnen får tänder.
Det är min visdomstand som vill komma fram. Det är svullet, dunkar och värker. Usch! Men det är tur att obehaget går att hålla under kontroll med smärtstillande.

Nu ska jag fortsätta kämpa med shopen, vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!