lördag 25 februari 2012

Härlig lördag

I går kväll åt vi tacos hos Sarah och Freddy. Det var så himla gott!
När vi kom hem la vi oss och såg 4400, men de måste ha klippt ihop delarna till en enda lång del. Jag var så trött och det tog aldrig slut.
Jag vet att jag vaknade till av att Mats drog ut en byrålåda i morse, sen somnade jag om. Jag hade ställt alarmet på 8,20 och när jag vaknade var det helt tyst inne.
Mats svarade inte när jag ropade på honom. Tillslut gick jag upp och hittade en lapp vid kaffemaskinen.



Sen tittade jag ut och såg honom åka runt på sin snöslunga. Han hade varit uppe sen klockan 6, gjort fruktsallad och skottat hos alla grannarna.





Lagom till jag hoppade ur duschen hörde jag att han kom in. Då började han dammsuga. Vips hade han slängt in sängkläderna i tvättmaskinen och så föreslog han att vi skulle åka in till stan och fika.
Vilken härlig lördag!

Mats (och många, många andra håller på och narras med Prins Daniel om sitt uttalande att "känslorna är all over the place"


Undra hur Mats känslor var när Victor föddes, om inte "all over the place". Och han behövde ändå inte uttala sig för hela världen. Skärpning alla ni som narras!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!