måndag 20 februari 2012

Hockeyuttråkning

Jag blir verkligen uttråkad av hockey. Det speglar sig i mitt fotograferande. Jag hittar nya spännande saker att ta bilder av.

Jag försökte fota TV bilden genom en ljuslykta. Det är så här man ska se hockey!






































Jag hittade en samling med snusdosor....kanske man behöver variera, vad vet jag?!





































Jag upptäckte att mina rosa blomsterkvistar slagit ut.





































Jag väntar på att min syster ska göra första draget.





































Vad ska jag göra nu?

1 kommentar:

  1. Ja, säg det. Jag förstår dig helt och fullt!
    Min äldste son envisades att utöva denna sport i några år. Det är om möjligt ännu värre än på TV eftersom det är KALLT och omständigheterna kräver ett visst engagemang.

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!