lördag 28 januari 2012

Nano vs lego

Idag upptäckte jag Nanoblocks!
Jag hittade en liten påse med ca 90 bitar som man kunde bygga ihop till en kanin.
Pyttesmå bitar, supergulliga bitar.


Jag har varit en lego-fantast när jag var mindre och när jag blev lite äldre så kunde jag sitta med min lillasyster och bygga olika hus och olika skapelser bara för att det var roligt att bygga.

Dessa små nanobitar fick mitt hjärta att slå lite snabbare och det var nääääästan så att jag köpte en påse. Bara nästan.



Men det borde väl vara legalt för vuxna människor att bygga av såna här små bitar....det är ju nästan för svårt för småbarn. Kanske rent av är anpassat för vuxna, eller?


1 kommentar:

  1. Jag älskar miniprylar. Så häftigt! Jag vill ha dessa å leka med medans lillan leker med duplo. Happy Sunday! towe.

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!