tisdag 31 januari 2012

En händelsefattig dag

Jag har inte så mycket att berätta idag. Jag har varit hemma från jobbet eftersom min mage lever sitt eget liv. Det började redan igår, men känns tack och lov bättre nu.

Jag har sytt lite, pratat med Marit i telefonen, laddat upp bilder till webshopen (vilket evighetsjobb), tittat på Agda, bäddat rent i sängen, pratat med min mamma, ätit lite popcorn, frusit om fötterna och lyssnat på P3 dokumentär....
Ja, en hyfsat ointressant lista med andra ord.

Mats ser på hockey, vilket jag inte behöver påpeka är - TRÅKIGT!





































Jag funderar på om jag ska krypa till kojs med min mysiga bok. Dra på värmen i värmefilten och bara bo ner mig i sängen.
Ju mer jag tänker på det, desto mer lockande låter det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!