måndag 16 januari 2012

Måndag, min måndag

Japp, så här kan det också se ut!



Bilden tog jag i Hertsö centrum i höstas. Jag var där och handlade samt var lite nostalgisk eftersom det var just här vi handlade när jag var liten.
Dock ser det inte ut som det gjorde då. Och nu håller de dessutom på att fräscha upp hela centrum, vilket ju i och för sig behövs. Men jag vill ju att det ska se ut som det alltid gjort.

Jag sitter i skrivandets stund och väntar på Mats som ska hämta upp mig. Vi har vår vecko-vägning idag. Jag hoppas verkligen att det har gett något resultat på vågen.
Sen är det jobb resten av dagen/kvällen. När jag kommer hem lär jag falla ihop till en blöt fläck innanför dörren tills jag tar mig samman och förflyttar mig till soffan. That´s the way my monday goes!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!