onsdag 1 december 2010

Tjat från tjejen utan energi

Här är lite av pysslet jag köpte. Det fanns otroligt mycket fina tyger. Tyvärr är ju utrymmet i väskorna begränsat. Typiskt!
Jag köpte i alla fall lite småbitar tyg.




Jag försöker mig på att pynta här hemma men jag har inte energin riktigt. Det känns att det är mörk vinter.
Men jag ska i alla fall peppa mig till att få det klart så behöver jag inte stressa runt det sen.
Jag har inte ro i kroppen att sätta mig och pyssla när det är "kaos" runt mig.

Jag var ju på sjukhuset igår och är nu satt på väntelistan för operation. Jag vet inte hur ont jag kommer ha sen och om jag kommer kunna sy på ett tag efter det. Hoppas!
Men det är inte dags före jul i alla fall. Tack å lov!

Nä, nu jäklar ska jag sätta igång med pyntandet! Väntar också på en korrektur av en annons som egentligen skulle vara inlämnad i morse - senast. Men det skulle komma under dagen sa de.
Hurry up for godness sake!
Oj, nu kom den...alldeles precis. Skönt! Ska bara godkänna och skicka vidare då....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!