tisdag 30 november 2010

I´ve been in Paradise

Alltså, USA - what a country!

Jag har besökt två stora affärer, eller snarare varuhus med pysselgrejer. Michaels (som Martha Stewart brukar prata om) och Hobby Lobby.


Hittade dessutom en stor scrapbookaffär.
Ni inser kanske att vi hade en hel del övervikt i våra väskor. Så pass att vi i Stockholm fick packa över en massa tunga grejer i två nyinköpta handbagage (för detta avseende).
De vägde massor!! Men vi slapp betala övervikt inom Sverige i alla fall.
Vi hann se och besöka mycket under den här veckan. Tre delstater, Nevada, Kalifornien och Arizona.
Firade min födelse dag i Los Angeles och Hollywood. Det är inte varje födelsedag man gör det!
Jag ska fota och lägga upp bilder på lite av det jag köpte, men nu måste jag åka till Piteå för jag ska till sjukhuset med min axel.
Vi hörs sen!!!

1 kommentar:

  1. Åh, vad härligt! Jag hoppas att jag också lyckas komma iväg till USA nån gång, då ska jag definitivt besöka dom här affärerna! Tack för tipsen! :)
    Och ett stort grattis i efterskott!

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!