fredag 5 november 2010

1:a mässdagen

Vilken rivstart! Det har gått långt över förväntan idag. Ändå tror jag inte att det varit hälften av det antal människor som kommer imorgon.
Det känns som att jag skulle ha sytt ihop mer grejer men det finns inte en chans i denna värld att jag skulle hinna med det.
Mitt huvud känns tomt och fötterna värker.
Vi har tillbringat kvällen hos en bekant i byn och sett på en halv usel film och sen en riktigt bra.
Tröttheten har gjort sig påmind och jag ska ta och lägga mig nu så jag orkar med morgondagen.

Det snöar ute och har gjort ett vitt fint täcke över allting.
Sov gott! Hoppas vi ses imorgon på mässan!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!