onsdag 15 december 2010

Vart tar all ork vägen?

Igår åkte vi till min sambos föräldrar som bor ca 15 mil härifrån. Min sambo fyllde år så vi passade på att hälsa på både svärföräldrar (hans syster var också där) och våra goda vänner.
Det blev en dag med en massa tårta och andra onyttigheter.
Jag kände mig ur gängorna redan på morgonen och det kändes som att jag skulle bli förkyld. Tog en dundermedicin vi köpte i USA och började må bättre. Men på kvällen när effekten av den avtog och socker-koman infann sig kände jag att jag med all säkerhet skulle ligga sjuk idag.
Somnade strax efter 22 och vaknade 7.30 och mådde bättre. Men nog känner jag mig likväl trött...

Vi var dessutom tvugna att ge bort en av våra katter, Curry. En fluffig och sååå go katt. Men han hade börjat ta över och dominera alla andra katter så för allas bästa (dock inte mitt) så fick han flytta till en gubbe i Boliden. Han får det säkert bra där men mitt hjärta gråter likväl.

Här kommer en bild på min tavla som jag började med häromdagen. Den är dock inte klar än.

1 kommentar:

  1. Jag förstår att ditt hjärta gråter men Curry får det säkert bra! Jättefin tavla du börjat med!! Så vill jag tacka för en fin utlottning och grattis till vinnaren:)

    KRAM Helena

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!