måndag 13 december 2010

Annonsen är ute

Idag kom julnumret av Handla i Luleå ut till den norrbottniska befolkningen. Och i den - min annons! Jag tycker den blev riktigt julig. Fick inspirationen till utformningen på The Cheesecake Factory.


Dessutom fick jag paket från Photobox med min Luna Dsign bok. Mycket lyckat!! (klappar mig på axeln)


Har suttit och filat på utformningen på min "nya hemsida" som förhoppningsvis ska bli av. Försökte mig på Dreamweaver med blir bara arg, för jag förstår inte hur det funkar.
Jag har känt mig lite allmänt grinig idag, om man nu får säga så.
Och så är det minus 20 grader ute. Brrr! Det hänger istappar i näsan min.
Har klippt och klistrat lite på en tavla som jag tänkte att jag kanske kunde hänga i hallen.
Nu ska jag gå och släppa in Pälsen (mammakatt) som skriker i samma tonläge om och om igen och jag känner att det börjar gå mig på nerverna....aaaahhhhh..... så där ja, nu är hon inne hos sina ungar och det är en lugn minut innan hon ska ut igen....snark!

2 kommentarer:

  1. Snygg annons och fin bok. Dina filurer är verkligen charmiga.

    SvaraRadera
  2. Oj vad roligt med en hel bok full av dina fina filurer:) Annonsen blev ju skitläcker rent ut sagt!!!

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!