tisdag 6 december 2011

Tisdag 6 december, -5 grader


Jag har sovit som en prinsessa i natt. Vi köpte det mjukaste, skönaste bäddset jag någonsin sovit i på Åhléns. Dessutom såg det väldans juligt ut.
Pälsfällen som ligger på sängen köpte vi också på Åhléns. Det var synd att den inte täckte hela sängens bredd bara. Men det struntar ju katterna i. De ligger och trivs som små grisar ändå.


Jag är nöjd med min prestation igår. Nu känns det juligare och mysigare hemma. Till helgen kan vi fixa lite med ljus ute.


Nu på morgonen ska jag bege mig ut på hemligt uppdrag. Jag kan tyvärr inte säga vad det är eftersom det handlar om en julklapp och min sambo läser min blogg....så tji fick du Mats!
Dagen innehåller även jobb med webshopen samt skicka in annonsmaterial för nästa annons i Handla i Luleå.

Just nu längtar jag väldigt mycket efter min familj. Jag tycker inte alls om att bo 30 mil ifrån dem. KOM HIT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!