lördag 25 juli 2020

Lugn och ro

Så frustrerad och snudd på deprimerad jag känt mig de här senaste dagarna. Att sitta och ta det lugnt är inte min starka sida. Det är ju så tråkigt.


Men jag är inte rörlig som jag är i vanliga fall och det får jag acceptera. Jag har tränat benet med små promenader, spelat Parks of Monsters och lyssnat på ljudbok.
Igår färgade jag Majas hår och det blev superfint! Jag önskar jag skulle kunna ha sån färg och bära upp det, men jag tror inte jag skulle se klok ut.

Före
Efter

Idag har jag i alla fall gjort något produktivt och fått lätta lite på frustrationen. Jag har vikt tvätt! Bara en sån sak fick mig lättare till sinnet. Mats satte upp lampan från Ikea i trappan ner till källarvåningen och det blev jättefint!

Vädret ute är ömsom sol ömsom hällregn. Men vi bor i alla fall vackert!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!