lördag 14 april 2018

Hon är här!

I går kom hon....Sarah! Min kompis från Luleå som jag saknat sååå mycket. Äntligen!
Jag hämtade henne på busstationen och så åt vi tacos hos mina föräldrar innan vi åkte hem.


Vi var båda trötta men satt uppe och uppdaterade oss på vad som hänt i respektive liv sen vi sist sågs.
Idag åt frukost och gjorde oss färdiga innan vi tog en rundtur i stan och de olika områdena innan vi slutligen hamnade i centrum för lite shopping och lunch tillsammans med Madde.


Middagen åt vi på Pinchos och efter en mastig måltid fick vi skjuts av mina föräldrar tillbaka till Röbäck.



Imorgon ska vi hälsa på hos min syster och hinna med ett besök på Lager 157 och Avion innan hon återvänder norrut igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!