onsdag 3 januari 2018

Put on your big girl panties!!

Jag är tillbaka i Umeå sedan i måndags. Benen och armarna har återhämtat sig men dessvärre inte bröstkorgen.
Det verkar inte bättre än att jag kan ha brutit/fått spricka i revbenen efter mitt fall i backen.
Jag har ont som ögat i den vänstra, nedre delen av bröstkorgen. Det gör ont att ta djupa andetag, att sitta, att böja mig, skratta, hosta och nysa. Jag har svårt att ligga på den vänstra sidan när jag ska sova.


Jag googlade lite för att se vad symptomen var och vad man kan göra. Symptomen stämmer, och vad man bör göra är inte annat än att härda ut. Ta ipren och andra värktabletter.
Att gå till läkaren, betala 250 kr för att de ska konstatera något och sedan säga åt mig att ta ipren känns inte värt.
Allt sådant här läker av sig själv. Det är ju liksom inte så att man kan gipsas, och inga ben sticker ju ut så......bara att bita ihop!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!