onsdag 9 augusti 2017

Ännu mer sjukdom....och jobb

Jag börjar nästan tro att ingen vill vara med mig....två personer hade jag planerat att fota i veckan. Båda blir sjuka.
Är det inte regnet eller jobbtiderna som ställer till det för oss så är det dessa jä*la förkylningar.
Vad är det med folk egentligen? Har de inget immunförsvar?!
Nä, skämt åsido, man kan ju inte rå för att man blir sjuk men det är så himla trist när ens planer förstörs av det.

Jag la ut den här bilden som jag tog på mig själv och när min mamma ringde frågade hon om det bara var jag som var frisk nog för fotografering...och så visade det ju sig vara.


I morgon är det jobbveckans sista dag och jag ser fram emot tre härliga dagars ledighet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!