söndag 27 november 2016

Inled december tillsammans med Luna!

Nu är det bara några dagar kvar tills julmarknaden på Gammlia går av stapeln. Luna kommer hålla till på samma ställe som förra året, vid ingången till museet!

Jag hoppas det kommer komma lika mycket folk som sist och hoppas naturligtvis att just DU ska dyka upp och säga hej!


Lördag 3 december och söndag 4 december, mellan 11-16 finns vi på plats!

Det kommer som vanligt finnas mängder av Lunafigurer, målarböcker och posters till försäljning och jag kan ta kontanter, swish och kort! Så passa på att köpa alla julklappar på ett och samma ställe så kan du luta dig tillbaka sen och bara njuta av julhysterin.

Vi ses till helgen!! 
Wilkommen! Welcome! Bienvenue! Deuit mad deoc´h! Isten hozott! Velkommen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!