torsdag 24 mars 2016

Skärtorsdag

Det blir inget påskyndande för min del vilket är lite tråkigt för jag älskar verkligen påsken. Det känns som att det är en färgsprakande föraning på våren som är i antågande.
Men M ska jobba i påsk och jag har massa skolarbete att göra och vill även försöka hinna göra undan lite av nästa veckas skolarbete eftersom jag reser bort på söndag.

Jag får njuta av alla fina påskbilder som cirkulerar på nätet och instagram istället.

Jag har kommit in på ytterligare en del av kursen jag inte har någon som helst kunskap om. Programmet Indesign. Det som är skönt är att det är uppbyggt på samma sätt som både Illustrator och Photoshop så lite tillgodo har jag ändå.

Njut av en panoramabild över min gård som jag gjorde igår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!