tisdag 15 mars 2016

Möt våren i Prag

Den här skolveckan känns mer fullproppad än förra, så det kräver lite mer av mig.
Den lärarledda delen av illustratorkursen är avslutad och nu är det bara för mig att traggla på. Gör om, gör rätt och testa mig fram.
Jag har många illustrationer som jag framöver ska göra om från photoshop dokument till vektorgrafik.

Kommande dagar är det mer "läsande". Vi läser typografi just nu.

På fredag åker jag upp till Luleå igen. Det har varit skönt med lite miljöombyte och chans att vara med familjen och vännerna här nere i Umeå, men det blir skönt att komma hem till sitt nu.
I helgen var vi ute i Kont och grillade. Jag har aldrig varit där tidigare så det var roligt att se ett nytt ställe. Det är garanterat jättefint där på sommaren också.



Nästa vecka åker jag till Prag på en tjejresa. Det ska bli så rolig att komma tillbaka till denna vackra stad och åter promenera på alla gator. Hoppas det är varmt och skönt väder.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!