måndag 29 september 2014

Luna power

Idag bloggade Anna Martin om lunafigurerna på sin blogg! Det gör mig så himla glad att se att figurerna jag gör faktiskt blir så uppskattade.
Det är värt all tid och all möda!
Gå in och läs HÄR

Idag skickade jag in allt målarboksmaterial till tryckeriet och resten av dagen har jag suttit med bokföring och pappersjobb.
Från och med nu ska jag ha en dag i veckan eller varannan vecka, som jag ägnar mig åt pappersjobbet.
Det spar en massa jobb i slutändan när allt ska in till revisorn för deklaration.
Det är ganska roligt att göra sånt, försöker jag i allafall inbilla mig.

När det gäller kalendern så borde jag ha den senast i slutet på nästa vecka. Det tog lite längre tid än jag trodde att få den tryckt.
För närvarande är jag som ett barn på julafton! När är den klar....när får jag den?

För er som gillar MoDo, här är den senaste MoDo-Lunafiguren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!