måndag 8 september 2014

Familjekalendern är på G

Helgen har inneburit en hel del beslutstagande angående tryckkostnaderna runt kalendern och målarboken.
Men efter att vi räknat på det så tog vi beslutet att ta ett större antal till en mindre styckekostnad.


Idag skickade jag in materialet och arbetet utanför min dator är härmed igång sparkat. Spännande och skrämmande!


Kalendern är alltså en familjekalender, med 5 kolumner för planering för hela familjens aktiviteter.

Vi är bara två vuxna i vår familj, tre katter och en massa jobbåtaganden.
Vi kör med en familjekalender i alla fall. Jag har en kolumn, Mats en, katterna en (avmaskning osv) resor/jobb samt sådant vi planerar tillsammans. Perfekt enligt mig!


Varje månad har sin egen anpassade Lunabild. Unika, färgglada och roliga!
Vi tar det igen, alltså -  12 färgglada sidor, 5 kolumner för planering och priset för det är ynka 199 kr.


Kalendern kommer att vara stående i formen, med måttet 25 x 45 cm.
Vill du lägga in en beställning redan nu så mailar du på malin@lunadsign.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!