tisdag 2 september 2014

Gör om gör rätt

Idag ska jag träffa tryckeriet. Det känns spännande. Ett steg framåt mot en riktig produkt.
Jag har aldrig gjort detta tidigare. Jag är inte utbildad grafiker och jag har inte gjort allt enligt konstens alla regler. Jag har hoppat utan fallskärm och på vägen ner har jag lärt mig vad man ska och inte ska göra. Men ännu har jag inte ryckt i snöret och sett fallskärmen veckla ut sig. Efter idag vet jag om den gjorde det.


Jag avsyr att läsa manualer, sitta och jämföra vad som är bäst i test osv. Jag kör på, det tar lång tid för jag lär mig allteftersom. Jag gjorde till en början allt fruktansvärt långsamt och krångligt, men jag har lärt mig så mycket genom det.


Förhoppningsvis har jag gjort det så pass rätt att det går att trycka, om inte gråter jag blod!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!