fredag 19 september 2014

Hur ska detta gå?!

Jag blir så nervös när jag ska göra något som jag känner mig osäker på och som är så viktigt att det blir bra. Så känner nog de flesta skulle jag tro.
Men för mig blir det så jobbigt att jag nästan skjuter det på framtiden (läs: struntar i det) för att jag är rädd att misslyckas.
Just nu sitter jag på min kammare och jobbar med framsidan på målarboken. Den ska representera målarboken och vara så pass lockande att folk bemödar sig att öppna den för att titta.
Det är stora krav där (sväljer och sväljer) och det får bara inte bli dåligt.


När jag dessutom har en idé i huvudet som jag måste få ner i datorn och därefter få tanken och resultatet att överensstämma blir det ännu jobbigare.
För om jag inte gör det så här, då har jag slut på idéer!

Sen när jag lagt ner sjukt mycket tid på detta så kommer det till det mest avgörande momentet, att få  det att se snyggt ut i tryck.
Jag är livrädd att det ska se bra ut i datorn och sen visa sig se skit ut i tryck.
Hugaligen!

Nu ska jag fortsätta mitt nervkittlande arbete. Wish me luck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!