lördag 30 november 2013

Jag har smakat på den finaste tårtan!

Jag har nu varit kyrklig i dagarna två. Igår var det bröllopssamtal i Gammelstadskyrkan och idag var det dop i Mjölkuddskyrkan.
Det var dags för lilla Vincent att bli döpt. Vi gav honom bland annat ugglemobilen som hans ömma moder Sarah gått och spanat på i flera år.
Här kommer lite bilder från dopet.









 Mamma, pappa, barn. Tyvärr vad storasyster Tilde sjuk och fick stanna hemma med sin mormor.


 De bjöd på en så extremt fin tårta. Det kändes nästan synd att skära i den.


 Små små händer...

Jag får för mig att Freddy tyckte att spänningen släppte efter dopet....men det är bara vad jag tror!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!