onsdag 31 juli 2013

Mysig favoritblogg

En av mina favoritbloggar är pastill.nu.
Malin som driver bloggen är fotograf så hon tar naturligtvis väldigt fina bilder och men så är hon även värsta pysselfreaket. Jag förstår inte hur hon hinner med allting. Men inspirerad blir jag och imponerad blir jag också.
Naturligtvis följer jag henne på Instagram också och jag blev så glad när dessa två bilder dök upp under deras Skånesemester.

Mynta hade fått följa med på semestern! Hon fick njuta under en rosenbuske...


Men råkade tydligen även ut för ett benbrott. Tur att hennes döttrar är sådana utmärkta läkare som kunde gipsa benet snabbt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!