söndag 7 april 2013

Vart tog tiden vägen?

Helt plötsligt var det 7 april och det är mindre än en månad kvar till mässan. Jag har tusen miljoner saker som måste göras innan dess.
Stressen slår över mig som en våg.
Jag måste försöka skriva listor, få sakerna gjorda i rätt ordning och  prioritera rätt.
När jag får mycket att göra och blir stressad tappar jag kollen helt. Jag får ingenting gjort - det bara snurrar runt i huvudet.
Dessutom valde jag fel i ett beslut som jag nu får ta konsekvenserna av. Det var inte riktigt rätt tid för det känns det som.


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
And then there was april 7th and less than a month to the Expo. I´ve got a thousand and million things left to do.
The pressure is overwhelming!
I have to write lists, to get the things done in the right order.
When I´m stressed I loose control completely. Nothing gets done - my head just keeps spinning.
And I made a wrong choise which I´m taking the consequense of now. It wasn´t the right time for that right now...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!