söndag 31 juli 2011

Söndagsnöje

Jag och Mats ska ta mopparna, medan pojkarna tar båten till Brändö Konferens. Dricka en kopp kaffe och äta ett äpple innan vi åker hemåt igen.



En slät kopp kaffe


Det är sista dagen som Victor och Adde är här. De åker hem till Vallentuna ikväll.


En rolig sak som jaag glömt berätta...angående inlägget som jag gjorde häromkvällen, Tre apor.

De är verkligen tre apor. Eller två apor och en muppmagnet.

Nåväl, det jag ville komma till är att Freddy dagen efter ringde och frågade om jag sett hans mobil. Jag kollade runt i stugan men hittade ingen. Föreslog att han skulle prova ringa på den, men det var tydligen slut batteri.

Igår kom Danne och skulle fortsätta lägga taket och ringer till oss och säger:

- Du den där HTC telefonen som ligger på innertaket, tänkte ni att den ska vara kvar där.


Hur i hela friden har Freddy kunnat lägga den innanför innertaket? Det kan bara finnas ett svar på den frågan.....MÄN!



Mannen med telefonen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!