onsdag 11 april 2018

Lugn

Efter en natt med dålig sömn och en dag på jobbet när det har känt som att alla mina nerver har suttit utanpå kroppen var det enormt skönt att jag och Evelina redan igår bestämt oss för att ta en promenad efter jobbet.

Jag slutade en timme innan henne så jag hann hem, äta middag och kicka igång mitt nya projekt innan hon dök upp.



Vi promenerade runt på Teg, Böleäng och Röbäck och fick ihop en och en halv timmes promenad.
Min kropp känns lugn och min hjärna går inte längre på högvarv. Så skönt!


Det som också blev bestämt idag är att jag och Pernilla på tisdag drar igång träningen inför Blomomloppet med att skaffa oss en månadskort på Lars gym, Legendary Gym. Jag skäms över att inte ens varit och kollat på hans livsverk än, trots att de har haft öppet i snart ett helt år.
Men nu blir det av!
Jag känner mig riktigt duktig faktiskt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!