onsdag 8 juni 2016

Skogens svampar

Tidigare i år var jag och min mamma till en liten blomsteraffär på Haga här i Umeå. Där hade de snidade träsvampar i olika storlekar. De var jättefina och jag blev genast sugen på att köpa några stycken i olika storlekar. Men ack så dyra de var. Den minsta svampen kostade flera hundra kronor.

Nu när jag ska skapa mitt nya hem surfade jag runt för att se om jag kunde hitta några andra träsvampar och hittade dessa från danska Applicata.
De är inte lika "genuina" och storslagna som de jag såg på blomsteraffären men mycket billigare. De hade dessutom kampanjpris på Designonline så jag betalade strax över 400 kr för 5 st svampar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!