lördag 8 juli 2017

Njuter

Det känns som semester. Tre hela dagar ligger framför mig, eller i alla fall två och en halv eftersom halva dagen nu passerat.
Jag har suttit ute i solen på balkongen och njutit. Läst boken Marina gav mig när jag flyttade hit. En bok som skulle peppa mig, ge mig hopp om förändringar.

Årets bild

Jag försökte börja läsa den förra sommaren men jag var nog för blockerad för att orka läsa då. Men nu tar jag tag i det! Tack Marina, den verkar mycket lovande! Kanske jag med borde flytta ut på en ö och skaffa en lunnefågel.

Min syster ringde upp och frågade om bilden var fejk, om jag hade letat reda på en passande bok, tagit en bild och sedan gått in för att se TV. Men så är inte fallet...om än bilden är nog så påminnande om förra årets strandbild. Men då tog jag mig bara igenom några få sidor.

Förra årets bild

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!