onsdag 20 juli 2016

Acklimatisering till det nya

Jag försöker vänja mig vid vardagen i mitt nya liv och nya hem. Det går framåt men rätt sakta. Eftersom jag jobbar rätt mycket har det inte funnits så mycket tid till annat än det, sömn och lite fritid.
Tack vare min familj som ställt upp så mycket och hjälpt mig komma iordning så är mycket av plocket färdigt. Men sen är det upp till mig att justera och ställa sakerna som jag vill ha det.

Jag har mycket att jobba med runt höstens klädkollektion som ska in i produktion inom kort så den lediga tiden jag har över måste läggas på det.

Igår grillade vi hamburgare hos mina föräldrar. Det var soligt men lite blåsigt men det spelade inte så stor roll. Jag fick ju umgås med mina två favoriter.





Mina föräldrar var till Åmsele och hämtade dörren till ladan som jag ska ha som sänggavel. Jag tror att det blir mycket bättre än lastpallarna som jag har nu.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!